MVO: verbind uw naam voor een echte win-win
In het kader van échte MVO kan het voor een merk of bedrijf interessant zijn om zijn of haar naam aan een Milieu-educatieve Experience te verbinden om zo op een heel natuurlijke manier meer bezoekers te bereiken. Voor u is het effectief bereiken van scholieren en losse bezoekers een organisatorische uitdaging, terwijl Natuurmusea, NME en bezoekerscentra juist de beschikking hebben over ruimte en educatieve medewerkers, een netwerk van locale scholen hebben en lessen verzorgen. Een echte WIN-WIN valt hier te behalen!
Het resultaat voor het bezoekerscentrum of museum: meer aandacht en meer bezoekers. In sommige gevallen gratis of tegen lagere kosten. En in het gunstigste geval levert het zelfs extra budget op. Dat kan dan bijvoorbeeld weer gebruikt worden voor gratis toegang, om scholen groepsvervoer aan te bieden of om andere promotieactiviteiten rond de tentoonstelling te organiseren.
Het resultaat voor uw merk of bedrijf: meer aandacht voor uw zaak, bezoekers komen op een natuurlijke manier in aanraking met uw merk en doelstellingen. Dankzij uw financiële steun helpt u mee om locale maatschappelijke instellingen in leven te houden. Uw geld komt dus écht goed terecht!
+ Meer aandacht voor uw doelstellingen
+ Maak gebruik van bestaande locaties en bestaande bezoekersstroom
+ U steunt locale maatschappelijke instellingen